2015. november 14., szombat

Recept - Sárgarépás szendvicskrém

Meg sem tudom mondani, mikor volt utoljára receptes bejegyzés itt a blgon. Pedig továbbra is szeretek sütni, főzni, a konyhában tevékenykedni, csak a dokumentálásukhoz vagyok picikét lusta . Viszont a legutóbbi alkotásomat sikerült megörökítenem. Előre leszögezném, hogy ez nem saját ötlet, a receptfüzetemben bukkantam rá. Nagyon örülök, hogy rátaláltam, mert azóta kb. 2 naponta elkészítem. Én,  az a tipikus szendvicses lány vagyok, általában mindig azt viszek magammal a munkába. De sokszor már undom, a sajt, csirkemell sonka, saláta stb. verziókat, így gondoltam kicsit feldobom a tízórais dobozom tartalmát.  Igen, egy szendvicsbe való  krémről lesz szó, ami nem más mint egy sárgarépás szendvicskrém. Fentebb már ki is derült, hogy mennyire ízlik nekem. Komolyan mondom ISTENI finom, bátran ajánlom. Itthon is elsőre mindenki húzta a száját, fúj sárgarépa szendvicsbe, milyen már, én ugyan  meg nem eszem !? Erre tessék, percek alatt elfogyott az első adag, és jött is a kérés, hogy mikor eszünk ilyet legközelebb. :)

Recept

Hozzávalók:

- Sárgarépa
- Sajt ( trappista vagy füstölt, mindkét verziót próbáltam már, de kevertem már össze a kétféle sajtot és úgy is nagyon fincsi)
- Joghurt
- Ízlés szerint só és bors esetleg fokhagyma


Egy jó nagy sárgarépát lereszelek, a répával megegyező mennyiségű sajtot szintén lereszelek, hozzáadok annyi joghurtot, hogy kenhető és krémes legyen az állaga, befűszerezem, jól összekeverem és már mehet is a szendvicsbe.




Ti szeretitek a szendvicskrémeket? Ha igen melyik a kedvencetek? Házilag is szoktatok készíteni?


Erre pedig nincsenek szavak... Döbbenet...
#prayforparis




5 megjegyzés:

  1. Hm, nagyon gusztán néz ki, biztos ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
  2. Megvan mit készítek a hétvégén :)
    Nagyon tetszik a blogod :) És sok mindenben egyezik az ízlésünk és a véleményünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha elkészíted! Majd Te is íred, meg hogy bejött- ne Neked! :)
      Köszönöm! :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés