2015. október 4., vasárnap

Szeptemberi szerzemények

Egy szempillantás alatt eltelt nekem a szeptember . Augusztus közepe egy kissebb változást hozott  az életembe, ami elég nagy szívfájdalommal jár, de hát igyekszem valami megolást találni erre a helyzetre, egyenlőre kevés sikerrel. Mostanában nagyon nincs is kedvem semmihez, semerre sem mászkáltam, max. akkor ha elintéznivalóm  akadt , és akkor ugrottam be ide - oda. Persze készülök a Glamour napokra is, inkább arra spórolgattam, jól kiszámoltam a dolgokat mert a legtöbb kozmetikumom pont arra fogy el és ugye van néhány hőn áhított darab amire (végre) kezdeményesen csaphatok le ( pl. a Max Factor Creme Puff pirosító ). 


Katy-vel, volt egy (talán fogalmazhatok így) egy kis üzletem . :)  . Mivel ritkán jutok Avon katalógushoz, így azt a lehetőséget választottam, hogy az aktuális kampányból választhatok valamit. 
Katy volt olyan aranyos és meglepett még két termékkel. gondolom nem is kell mondanom volt nagy öröm mikor kinyitottam a csomagot. 
Végre magaménak tudhatom a Mocha Latte palettát, de régi vágyam volt már, egyenlőre még nem nyúltam bele csak nézegetem . *.*
Nagy szerelmem a Sleep Serenity párnára fújható permet. Nálam nagyon működik, tényleg jobban és könnyebben elalszom tőle.
Mostanában, gondolom a stressznek köszönhetően elég sokszor kipattog a bőröm, remélem használni fog ez a szalicilsavas éjszakai arcmaszk. Nagy reményeket fűzök hozzá .
A SuperShock szemceruzát is szeretem, annak ellenére, hogy ritkán haszálok ilyesmit, de ha szemcerka után nyúlok akkor mindenképp ez a nyerő.
Eleninél láttam erről a zselés testápoló olajról egy tesztet. Nagyon felkeltette az érdeklődésemet, mikor megláttam a csomagban szóhoz sem jutottam, Katy ezt nagyon - nagyon eltalálta. IMÁDOM, az illatát, az állagát, gyorsan is beszívódik a bőröm pedig szuper puha tőle. Ha törik, ha szakad ebből mindenképp szerzek utánpótlást, bejövős! 
A másik meglepi termék pedig ez a levendulás 3 az 1-ben lábápoló olaj. Szorgalmasan maszírozgatom vele a lábikómat, eléggé szereti. 








A Rossmann-ban láttam, hogy "kiárusítás" címszó alatt, fél áron ezt a Dove olajat, nem hagyhattam ott, volt már hozzá szerencsém néhányszor és imádom.
. A hajvégeimnek is szüksége volt valamire, elfogyott a hajvégápoló olajom, sokan dícsérték ezt az Elseve Selmyes olaj a krémben elnevezésű terméket. Eddig elég szépen vizsgázott nálam, nem bántam meg, hogy megvettem. 



Egyre több helyen futottam bele ezekbe az Original Source tusfürdőkbe, gondoltam teszek majd velük én is egy próbát, ha Müller közelbe járok, beszerzek egy- két illatot belőlük. Micsoda véletlen legutóbbi DM látogatásom során, megláttam a tusfürdők között. Egy gyors szaglás teszt után landoltak is a kosaramban. Három illat volt kint, mindegyiket el is hoztam, a mangós- makadámiásat már el is használtam, jelenleg a málnás -  vaníliás van használatban, húú isteni illata van.  



A Lidl-ben bukkantam rá ezekre a kreatív szettekre. Az egyik egy dekormintás kartonpapír készlet a másik egy "ősz" barkácskészlet, a harmadik pedig egy üdvözlőkártya szett.
Nagyon jó mindegyik, mostantól mindenki DIY képeslapot, és ajándékdobozt kap tőlem. :)




A kuckozós időszakhoz rendeltem néhány YC tart-ot is. Isteniek, főleg a Gingerbread Maple, a Pain Au Raisin- t  pedig már másodszor rendeltem meg, annyire bejön, azt hiszem beruházok rá üveges gyertya formában is. 



Természetesen ez a hónap sem múlhat el könyvek nélkül, Holly Madison könyve a múltkori kívánságlisámon szerepelt is, a másik kettőt is már régóta kinéztem magamnak. Hamarosan el is kezdem olvasni őket, van egy olyan érzésem, hogy könyvajánló formájában találkozhattok még valamelyikkel itt a blogon.



Nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de én imádok a Kik-be járni. Komolyan megőrülök, a sok kis csecse - becsétől (pedig annyira  nem is  vagyok oda értük), mindig találok valami kis apróságot a lakásba. Ezúttal céltudatosan mentem, mert őszi dekorációt szeretnék készíteni, és ahhoz kerestem szép tányérokat. Találtam is, alig tudtam választani így kettőt is elhoztam, és ez a csillag alakú kínáló  is mindenképpen haza akart jönni velem. :)




Nektek, hogy telt a szeptember? Miket szereztetek be?

4 megjegyzés:

  1. Örülök hogy te is szereted azt a testápolót *-*
    A könyvek közül mindegyiket elolvasnám. Jelenleg a Tűzpróbával spórolok:D
    A tusiknak mennyire tartós az illatuk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi az tesztet róla, nagy kedvenc született! :)) Én Glamour napokon szereztem be az Útvesztőt, nagyon régóta szerettem volna elolvasni, remélem tetszeni fog. :)
      Elég tartósak rajtam, főleg a málnás volt az, most már a kókuszosat használom, úgy vettem észre a málnáshoz képest hamarabb elillan az illata.

      Törlés
  2. Hű, az az Avonos pakk nagyon jól néz ki, imádom a termékeiket :) És az a sok Yc tart, hát csak sóvárgok utánuk, mert most még nem rendelhetek, de majd ha elfogyott minden tuti jön hozzám is egy újabb adag :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, mindig is szerettem őket. Én is rendelnék már megint, főleg a karácsonyi illatok után vágyódom, de most stop van nekem is, akár mekkora a csábítás. :D

      Törlés