2015. augusztus 20., csütörtök

H&M Beauty

Gondolom a sminkimádok már mind értesültek róla, hogy megújult a H&M Beauty vonala. A minap a weboldalon nézelődtem és felfedeztem, hogy elérhetőek az új termékek. Az első reakcióm az volt, hogy " Ez igen, ezt aztán nagyon jól össezhozták! "  A külcsín tökéletes szerintem , engem nagyon megfogott. Tudom, a tartalom és a minőség a lényeg, és az a fontos, de úgy szeretem ha egy termék szép is. *.* Szóval néhány dologra már szemet is vetettem, még szerencse, hogy már rendelni is lehet az oldalról így könnyen hozzá juthatok én is. :)
Ezek volnának a kiszemeltjeim, mindet persze elsőre nem szeretném megrendelni, egyenlőre csak egy-két dologgal szeretnék próbát tenni. Ami mindenképp a virtuális kosaramba fog kerülni az az egyik testradír ( teljesen rákattantam ) a másik dolog pedig úgy érzem a pirosító lesz ( szintén egy újabb mánia) .  :))

Smoky Nudes

Brown Sugar
Candied Almond
Macaron

Watercolour Coral

Light to Medium
Rose Reverie
Carribbean Crush




Porcelain 
Nektek, hogy tetszik a megújult beauty vonal? Kiszemeltetek vagy már be is szereztetek valamit az újdonságokból?

Kellemes hosszú hétvégét ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése