2015. május 23., szombat

The Bedtime TAG

Pont a hosszú hétvégre romlott el az idő. Nagyon elvagyok keseredve mert jó kis szabadtéri programnak néztem elébe, de hát így dőlt a terv. Sebaj azért a négy fal között is feltalálom magamat. És végre jött egy kis szikra a blogoláshoz is, hát igen, nagyon hanyagolom mostanában. 
Amúgy az ilyen bekuckozós időben szeretek TAG-eket kitölteni, tökéletes  a mai nap arra, hogy a Hajninál látott kérdésekre válaszoljak.

1. Melyik a kedvenc pizsamád?
- Aktuális kedvenc pizsijeim vanak, a jelenlegi ez volna. Elég friss darab, nem is olyan rég csaptam le rá a Tesco-ban.  

2. Aktuális esti olvasmány?

- E. Lockhart A hazudósok c. könyve van most terítéken.

3. Mi van az éjjeli szekrényeden?

- Éjjeli szekrényem az nincs, csak komódom van. Azon aztán minden megtalálható. Könyvek, sminkcuccok, kozmetikumok, kis lámpa és még sorolhatnám. 

4. Kedvenc álmosító illat?
- Imádom az Avon levendulás párnára fújható permetét. Sajnos már nagyon az alján járok, alig tudok pár fújásnyit kipréselni belőle. Nagy bánatomra a katalógusokban sem látok belőle, remélem nem vonták ki a forgalomból. 

5. Általában mikor mész aludni és mikor kelsz fel?

- Munkától függ, a fekvés időpontja az változó. Nagyon korán kelő típus vagyok, a kakasokkal kelek, még hétvégén is. Nagy alvó sem vagyok, 6 óra alvás bőven elég nekem.

6. Top 3 lefekvés előtti termék?

- A fent említett Avonos permet, kézkrém ( most épp egy Baleásat hazsnálok) és valamilyen ajakápoló.

7. Milyen pózban alszol a leggyakrabban?

- Magzat pózban, általában  az egyik kispárnámat ölelgetem közben. :)

8. Bármilyen furcsa lefekvés előtti szokás?

- Nincs ilyen, mondjuk ez nem szokás, de az az egy mániám van, hogy csak fal mellett tudok elaludni. Ha nincs mellettem fal akkor végig forgolódom az éjszakát.

9. "Kiskifli" vagy "nagykifli"? 

- Kicsi :D

(képek: pinterest)

Ha van kedvetek töltsétek ki Ti is!
Mit terveztek a hosszú hétvégére? Nálatok is rossz az idő?

4 megjegyzés: