2015. április 11., szombat

F&F Home tavasz - nyár

Még mindig tart nálam a lakás csinosítgató korszak, rengeteg kis apróságot veszek a lakás minden szegletébe. Mondjuk az utóbbi időben inkább a növényekre koncentráltam. Végre megmaradnak nálam a szobanövények! :). Nem tudomi miért, de mindig sikerül még a legigénytelenebb virágot is kivégeznem. Pedig becsületesen gondozom őket, és mégis megadják magukat. Gyorsan lekopogom, a mostanában kapott ill. vásárolt virágaim csak úgy zöldellnek és virágzanak, remélem ez így is marad. :D
Visszatérve a post eredeti témájához, nagyon vártam már a tavaszi / nyári F&F Home  kínálatot. Télen főleg karácsony előtt annyi jó kiegészítőt szereztem be. Az új kollekció sem okozott csalódást, ha megnyerem az ötös lottót, tuti, hogy felvásárolom az egészet. Egyenlőre azonban, csak néhány dologra fogok lecsapni, díszpárnára mindenképp, és amiért konkrétan megvagyok őrülve az a muffinos kötény, a konyharuha és a sütőkesztyű- edényfogó páros. Annyira cuki az egész, hogy az nem igaz.  Első dolgom lesz legközelebbi Tesco-s bevásárlásom alkalmával a kosaramba dobni. Annyira elképzeltem már  magam abban a kötényben ahogy valami habos- babos muffint sütök. :)
(Amúgy a teljes kínálatot itt megnézhetitek.)






















Nektek tetszik valami az F&F Home tavaszi / nyári kínálatából?
Legyen kellemes hétvégetek!

8 megjegyzés:

  1. Nálam is pusztulnak a növények, de már rutinos vagyok, ha látom, hogy halódnak, kicserélem őket anyámmal :) Ja hát kellene mindenféle tápoldat meg átültetés, de én örülök, ha a locsolást nem felejtem el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam már a átültetést sem érik meg, tápoldatozni azt becsületesen szoktam, de valahogy így sem szeretnek nálam. :D

      Törlés
  2. Úristen a muffinos bögrét és konyhakiegészítőt be kell szereznem *_* Annyira jók amúgy a párna huzatok is de én sokallom az árukat :(

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen cukik??? Oda - vissza vagyok értük. :D Szerintem ezek nem csak huzatok, de nem akarok hülyeséget mondani, élőben még nem láttam őket. :S

      Törlés
  3. A muffinos dolgok a honlapon nagyon megtetszettek, Glamour napokon szerettem is volna beszerezni, de élőben már nem fogtak meg annyira :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kíváncsi vagyok már rájuk, remélem minél előbb szemügyre vehetem én is őket élőben. :D

      Törlés
  4. Nekem a nagyon színes, trópusi cuccaik tetszenek nagyon :)

    VálaszTörlés