2014. október 31., péntek

Könyvajánló 8.

Mikor a könyvesboltban leemeltem a polcról ezt a könyvet, nem gondoltam volna, hogy ennyire komoly témát fog felölelni. Egy könnyedebb, testvérháborús amerikai tinifilm fílingre számítottam. Ami részben meg is van, de sokkal mélyebb a mondanivalója mint azt a fülszöveg alapján remélni lehet . Amikor elkezdtem olvasni a könyvet nem is sejtettem, hogy hova fog kilyukadni az egész. Egy sablonos kis szerelmi háromszögre tippeltem amiben majd lesz valami kis csavar, hogy feldobja a sztorit. 
A könyv eleje kissé döcögős volt nekem, de aztán szépen lassan beindultak az események. Claire a nővér, érkezési zavarokkal küzd. A testvére Loann (akit sokszor letudtam volna csapni)  szemével, kívülállóként követhetjük nyomon, hogy éli meg a betegséget, hogy próbálja leplezni az egészet, hogy teszi magát teljesen tönkre. Sokszor annyira mérges voltam hol az egyik, hol a másik lányra. Miért nem tesz már valamit!? Miért nem akar kigyógyulni ebből!? És a szülők. Miért csak akkor kaptak észbe mikor már nagy volt a baj?  Sokkoló és nyomasztó a történet, a vége pedig döbbenet.
Miután végeztem vele, napokig agyaltam ezen a könyvön. Annyira a hatása alatt voltam.

Loann mindig is olyan népszerű és csinos akart lenni, mint a nővére, Claire. Amikor Claire volt barátja flörtölni kezd vele, Loann bármire hajlandó lenne, hogy végre ő is különleges lehessen… még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy el kell árulnia a nővérét.
Ám minél inkább a részesévé válik nővére életének, annál inkább ráébred, hogy nem minden az, aminek látszik. A tökéletességért folytatott harc, amelyet Claire vív, felemészti őt, és súlyos árat kell fizetnie érte. Miközben egyre inkább visszahúzódik a családjától és a barátaitól, Loann igyekszik megérteni őt és jóvátenni az elkövetett hibákat. Képes lesz-e vajon Loann rendbe hozni a kapcsolatukat - és segíteni a nővérét -, mielőtt túl késő lenne?



Ti olvastátok a könyvet, esetleg felkeltette az érdeklődéseteket?

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Még nem találkoztam ezzel a könyvvel, de az ajánlód alapján megtetszett. Fel is került a kívánságlistámra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon tudok ilyenkor örülni mikor felkelti az ajánlóm valakinek az érdeklődését! :)))) Ezek szerint mégis csak van értelme ezeknek a bejegyzéseknek. :D

      Törlés