2014. szeptember 29., hétfő

Őszies csillogás

Az ajándékozós eseményre kaptam ezt a gyönyörűséges bronzos csillámos lakkot Szilvitől.  Alig vártam, hogy kipróbálhassam. Hétvégén elérkezett a tökéletes alkalom a felavatására. Szerettem volna még egy kis pluszt csempészni a manikűrömbe. Ősszel előszeretettel kenem fel ezt a Catrice lakkot, amit magamban csak" sütőtökszínűnek" hívok. Előszőr arra gondoltam, hogy ezt fogom alapként használni, és a Manhattan majd erre megy rá. Viszont annyira jól fed, két rétegben vittem fel, amint a képeken is látszani fog,  nagyon tömény csillámos lett a végeredmény,  nem volt szükség alapra. Így csak a gyűrűsujjamra került a "sütőtökösből", néhány fekete pontott pöttyintettem még rá.

Használt lakkok:
Manhattan Lotus Effect 10 V
Catrice Bohemia C02 Bring Me Terra Cooper!
Aden díszítőlakk



Őszi napsütésben


Ti szeretitek a bronzos árnyalatokat a körmeiteken?

6 megjegyzés:

  1. Szuper lett! Én is szeretem ezt a színvilágot a körmeimen :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki, csodás őszi manikűr lett :) És úgy örülök, hogy tetszik a lakk ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Én pedig úgy örülök, hogy így beletaláltál, nem csak ezzel, de a szürkével is! :)

      Törlés