2014. szeptember 15., hétfő

Gift Swap

Rami a tavalyi blogkarácsony ötlet után felbuzdúlva, meghirdette a Gift Swap-et. Mikor megláttam a felhívását egy percet sem haboztam, rögtön jelentkeztem. Nagyon vártam , hogy kiderüljön a sorrend, hogy kit ajándékozhatok meg és persze azt is  megtudhattam, hogy engem ki fog meglepni. 
Én Szilvinek adtam, és egy másik Szilvitől kaptam. :)
Remélem én is akkora örömet szereztem, mint amekkorát Szilvi okozott nekem. :)
Mikor kibontottam a csomagot, komolyan a szavam is elállt! TELITALÁLAT minden egyes darab ami a dobozban lapult. Szilvi még egy eszperente nyelven írt üzenettel is meglepett, ami helyet is kapott az "Emlékeim" dobozomban.
Nagyon- nagyon- nagyon szépen köszönöm Szilvi! Tényleg nagyon boldoggá tettél! :)


Naturia Body áfonyás testradír
Volt már szerencsém ehhez a radírhoz, sokféle illatot kipróbáltam. Eddig mindegyiket imádtam. Ez az áfonyás sem kivétel, annyira finom, nyálcsorgató illata van, mindig egy jó áfonyalekvárral tölött piskótatekercset kívánok meg ha megszagolom. :)

Balea cseresznyés ajakápoló
Sosem próbáltam még Baleás ajakápolót, nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz.
 Manhattan Lotus Effect Glitter 10 V
Valami gyönyörű ez a lakk. Igazi őszies szín, alig várom már, hogy a körmeimen csillogjon.
 L'oreal Color Riche 604 Metropolitan
Szívem vágya volt egy szürke lakk. És ezt is kihúzhatom a listámról. 
Kipróbálásra is került már, és imádom! Tökéletes a színe, sokat fogom viselni az biztos.

Yankee Candle Honey Glow
A múltkori post-ban említettem, hogy ezt a tart-ot ajándékba megkaptam. Akkor nem akartam lelőni a poént, de Szilvinek hála ez is lekerült a kívánságlistámról. 

Hogy még nagyobb legyen a boldogság, egy kis édesség is került a csomagba.
Legyen kellemes csapadékmentes hetetek! :)

22 megjegyzés:

  1. Hűűűűű, szuper dolgok!
    Ezekért a tesradírokért én is odavagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Rami! Örülök, hogy megszervezted ezt az egészet! :)
      Imádom én is őket. :)

      Törlés
  2. Az a kedvenc Milka csokim! :)
    A barna lakkra kíváncsi lennék, nem vagyok nagy barnás, de így üvegben nem tűnik rossznak. Remélem megmutatod majd a körmeiden nekünk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem kóstoltam meg, nem tudom milyen .:)
      Ha szeretnétek persze, megmutathatom! :)

      Törlés
  3. Nagyon jó dolgokat kaptál és ez a tökös kompozíció csudajó! :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper dolgokat kaptál, a testradírt én is használom, csak más illatban és tényleg nagyon szuper. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nekem mindig az a kedvenc illatom amit épp használok, csorog a nyálam ettől az áfonyástól! :)

      Törlés
  5. Nekem természetesen a lakkok a kedvenceim :)))

    VálaszTörlés
  6. Huhúúú az a szürke körömlakk *.* szerintem a whislistes bejegyzésembe be is fog kerülni!
    Remek ajándékok! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ajánlani tudom, nekem nagyon bejött, imádom a színét! :)

      Törlés
  7. Hű, Szilvi nagyon kitett magáért! :) Szuper dolgokat kaptál! :)

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép dolgokat kaptál, a fotók is nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  9. Jaj, úgy örülök, hogy ennyire tetszenek az ajándékaid, izgultam is rendesen miattuk :) Használd őket egészséggel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletes ajándékozó vagy Szilvi, tudod mi kell az embernek! :))) Köszönöm mégegyszer is! :)

      Törlés
  10. Nagyon szuper termékek! A Joanna testradírra már nekem is régóta fáj a fogam, de még mindig nem fogyott el az Avonos... :/ Ezt a YC tartot én is megszaglásztam, amikor Eleninek vásároltam, és nagyon tetszett, de annyi finom illat volt még a boltban, hogy ő nem jött velem haza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ha elfogyott az Avonos mindenképp próbáld ki, isteni illat és nagyon gyengéden, de hatásosan radíroz! :)

      Törlés