2014. augusztus 18., hétfő

Recept- Főzés nélküli gyümileves

Pár hete mikor tombolt a kánikula vendégeket vártam. Sütni semmiképp sem akartam, nem szerettem volna még jobban "befűteni" a lakást. Először valami házi fagyit terveztem, de aztán ennél a pofon egyszerű gyümölcslevesnél kötöttem ki. Azt az egyet sajnáltam, hogy nem volt itthon vanília fagyi, tökéletes kiegészítője lehetett volna. Sebaj legközelebb majd az is jár hozzá .:)

Főzés nélküli gyümölcsleves
Hozzávalók:
- 1 liter rostos baracklé
- 4dl tejszín
- 1 teáskanál vaníliakivonat
- őrölt fahéj, édesítőszer ( ízlés szerint)
- gyümölcsök (szintén ízlés szerint)

A baracklevet elkeverjük a tejszínnel, ízesítjük édesítőszerrel, fahéjjal és a vaníliával. A gyümölcsöket mosás, tiszítás, darabolás után óvatosan a levesbe keverjük, majd az egészet hűtőbe tesszük 1-2 órára.

Ennyi lenne az egész. Nagyon egyszerű, nagyon gyors, és nagyon finom! :)


Ti, hogy álltok a gyümölcslevessel? Szeretitek? 

8 megjegyzés:

  1. Hmmm, én nagyon szeretek a gyümölcsleveseket (kivéve a cseresznyét/meggyest), pláne, ha főzés nélkül készülnek, ezt ki is fogom próbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na a meggyes nekem sem a kedvencem mindig a menzás gyümileves ugrik be róla. :D

      Törlés
  2. Hű, de guszta, lehet én is elkészítem :)

    VálaszTörlés
  3. Épp azon gondolkoztam, mit kéne csinálni a hűtőben fagyoskodó gyümölcsrengetegből. Most, hogy elolvastam a bejegyzésed, már tudom is. Mindenképp kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy kipróbálod!!! :) Remélem ízleni fog! :)

      Törlés
  4. Nagyon szép a blog is, tetszik a tematika és a kivitelezés :) Nem mellékesen én is blogolok, ha gondolod nézz be hozzám, kommentelj vagy, ami jólesik :) További szép napot és kreatív blogolást.
    http://szepsegpotty.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, nagyon köszönöm!!! :) Mindenképp benézek hozzád! :)
      Örülök, hogy írtál!

      Törlés