2014. augusztus 22., péntek

Könyvajánló 7.

Amikor mélypontra kerülök mindig keresem magam körül a kapaszkodókat. Talán mondhatom azt, hogy ezt a könyvet is többek között ezért szereztem be.  
Ez a könyv olyan mint egy jó barátnő. Mindig kéznél van ha szomorú vagy, minden egyes nap jó tanácsokkal, gondolatokkal lát el, próbál lelket önteni beléd, melletted van, elég fellapozni és úgy éreztheted, hogy a benne rejlő szavaktól kicsit könnyebb, kicsit jobb lesz minden, és nem utolsó sorban erős vagy.
Az ágyam mellett tartom, minden reggel első dolgom elolvasni az aznapra szánt üzenetet. Jó néha vagyok úgy vele, na jó ez mekkora hülyeség már, de aztán elkezdek agyalni rajta és rájövök mond valamit a csaj :)


 „Légy hálás az útért, amit végigjársz, mert az csak a tiéd.” 
A popsztár Demi Lovato számára az élet egy utazás – kápráztató sikerek és szívszaggató veszteségek ideje. 
Demi többszörös platinalemezes énekesnő, tévésztár és színésznő. Szembenézett a függőséggel és a depresszióval, és eközben megtalálta önmagát és a boldogságot. Demi a médiában, dalszövegeiben és 17 millió rajongó által követett Twitterén örökítette meg ezt az utazást. 
A Twitter-bejegyzésekből született a Légy erős, Demi legőszintébb, legbátrabb írásainak 365 napos gyűjteménye, amely saját szavaiból, az őt lelkesítő idézetekből és személyes céljaiból épül fel. 
Ez a könyv mindenkinek szól, bárhol is éljen a világon, akinek vigasztalásra, inspirációra és támogatásra van szüksége személyes útján, hogy mindennap erős lehessen.



Ti olvastátok ezt a könyvet vagy elolvasnátok? Szeretitek az ilyen témájú könyveket?
Esetleg tudnátok ajánlani nekem ehhez hasonlót?

4 megjegyzés:

  1. Valamelyik nap forgattam pont ezt a könyvet a kezemben az egyik üzletben, de végül ott hagytam. Azt hiszem,hogy visszamegyek érte...:)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudtam, hogy van könyv, a dokumentumfilmet láttam, aminek a címe Stay Strong.. Elég durva, ilyenkor elgondolkodik azért az ember, hogy mennyire éri meg a hírnév... Mindenképpen megkeresem ezt a könyvet, mert nagyon érdekel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A filmet láttam én is már, nem is egyszer. Nagyon tetszett, ekkor lett igazán szimpi a csaj, hogy felvállalta ezt az egészet! :) Tényleg csaj ajánlom! :)

      Törlés