2014. június 5., csütörtök

Pixibox június

A szuper időzítésnek köszönhetően gépközelben voltam és így  letudtam csapni a júniusi Pixibox-ra. Annyira tudok örülni mikor megérkezik a doboz és kinyithatom, pici karácsony a kora nyári időben. :)
 No, de akkor lássuk mik is lapultak a dobozban. Amúgy elégedett vagyok ezzel a kiadással, két terméknek nagyon örülök és sajnos van olyan is  amit nem fogok tudni elhasználni.


 Olay Essentials Complete Care nappali hidratáló krém (teljes kiszerelésű termék)

- Váratlan helyről érkezett az utánpótlás, napok kérdése és elfogy at aktuális nappali krémem, ez most nagyon jól jött. Külön örülök, hogy az  érzékeny bőrre valót kaptam és még Olay termékhez sem volt eddig szerencsém.

 La Roche - Posay Hydreane BB krém (utazó méret)
- Ez sajnos sötét a hófehérke bőrömhöz, pedig szívesen kipróbáltam volna.

La Roche - Posay Anthelios XL ultrakönnyű napvédő fluid (minta)
- Mint említettem nagyon fehér a bőröm, hamar leégek, nagyon figyelek arra ha napra merészkedem akkor mindig legyen rajtam valami fényvédő, mert aztán napokig tartó nyüglődés jön ha leégek.
Idén elsőként fogom bevetni ezt a mini napvédőt.
 

La Roche - Posay Fiziológiás micellás arctisztító (utazó méret) 
- Engem is elkapott a micellás mánia. Bioderma, L'oreal, Garnier, Nivea már kipipálva, most egy újabb kerül górcső alá. Kíváncsi vagyok rá, mondjuk a fent említettek közül egyikben sem csalódtam akkorát. Remélem ez is jól fog teljesíteni.
 
 
China Glaze 174 Jamaican Out
- A legnagyobb boldogság ez a lakk. Mióta vágytam már egyre. Mindig nyálcsorgatva olvastam erről a márkáról és gyönyörködtem a szebbnél szebb lakkjaikban. A mai naptól végre én is egy boldog China Glaze tulajdonos vagyok. A színét is imádom, alig várom már, hogy felkenhessem. :)
 


 ArtDeco rúzs - 115
- A csomagolása megvett kilóra, tetszik ez a csíkos megoldás. Sajna a színe nagyon nem passzol hozzám,azt hiszem tovább fogom adni, ne porosodjon itt szegény hadd lásson világot más száján. :)
(Esetleg ha valakit érdekel szóljon szívesen meglepem vele! ;) )
 

 
Sajnos a képek nem igazán adják vissza az eredeti színét, pedig annyit próbálkoztam :/



Kérastase Cristaliste termékcsalád (minta)
Kristályfény hajfürdő, hajápoló tej, hajápoló pakolás fiatal hajra.
 
Prada Candy L'Eau - Isteni illata van. Azt hiszem megvan mire fogok gyűjteni decemberig.


Ti lecsaptatok erre a dobozra? Elégedettek vagytok vele? 
További kellemes hetet és hosszú hétvégét! Élvezzétek ki,  jó időt jósolnak! :)

6 megjegyzés: