2014. március 13., csütörtök

Első Pixibag

Már többszörös Pixibox tulajdonos vagyok, eddig ahány doboz érkezett hozzám minddel maradéktalanul elégedett voltam. Hajtott a kíváncsiság így úgy döntöttem egy próbát megér, beruházok a Pixibag- re is. Ez esetben megvoltak adva mely drogériás márkák termékei fognak a neszeszerben lapulni.  Ez azért nem akkora zsákbamacska mint a Box. Őszintén szólva elmaradt a "hűűűhhaaa" érzés nálam, szóval tudtam mire számíthatok, de valahogy mégis,  nem azt mondom, hogy csalódtam, csak nem nyűgözött le annyira a tartalma. Viszont maga a neszeszer nagyon cuki, biztos, hogy sokat fogom használni. Amúgy igyekszem a termékeket is elhasználni majd. Azt hiszem a következőt nem fogom megrendelni.
A neszeszer tartalma
 Essence 24 órás kézvédő balzsam- Mindig a limitált téli kézkrémeket szoktam vásárolni az Essence- től, azokkal kihúzom egy darabig, most már utánpótlásom is van a tavszi hónapokra.

Axe női dezodor - Tuti, hogy nem emeltem volna le a polcról. Ha meghallom az Axe szót egyből az angyalok is bűnbe esnek (vagy valami hasonló volt a szlogen) reklám ugrik be. És ugye egyből a férfiakhoz köti az ember. 

Himalaya Herbals Frissítő gyümölcspakolás normál és száraz bőrre - Volt már ettől a márkától arctisztítóm azt nagyon szerettem, kíváncsi vagyok ez, hogy fog beválni.
 New Yorker női tusfürdő- Nem is tudtam, hogy a NY- nek ilyesfajta termékei is vannak. Picit nyomtam már ki a kezemre, hogy megszaglásszam ,de vagy nekem nem jó a szimatom vagy nem tudom, de nagyon minimális kis illatfoszlányt vélek csak felfedezni. Lehet majd a zuhany alatt teljesedik ki és érvényesül az illata, majd  a legközelebbi tusoláskor kiderül :)

Dove Express hajpakolás- Nem sok hajravaló terméket próbáltam még a Dove-tól, valahogy mindig leragadok a tusfürdőknél. 

Essence szemhéjpúder 63 is it purple?- Az egyetlen termék amit biztos, hogy nem fogok elhasználni. Nem szeretem és nem is használok a szemhéjamra nude színeken kívül semmi mást. Ez a lila nem az én világom. 
De....
 Arra gondoltam ha van köztetek olyan akinek tetszik vagy szereti a lila színt, és szívesen használná ezt a szemhéjpúdert , őt megajándékoznám vele. Kidobni nem szeretném, tuti a szekrény mélyén porosodna nálam . Szóval ha valaki szeretné szóljon! :)
63 is it purple?


Nektek mi a véleményetek a Pixibag-ről? Megrendelnétek? Vagy már meg is tettétek?

16 megjegyzés:

  1. Ez a neszesszer, hogy milyen édes!! Én még sosem rendeltem se bag-et, se a boxot, de előbbi egyre jobban érik nálam :) Bár nem is a tartalma miatt, sajnos tuti olyat fognék ki, aminek a felét se használnám el :c de a neszesszer annyira cuki, meg hát egyszer mindent ki kell próbálni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól tudom az előző neszeszer nem ilyen volt, lehet minden kiadás mellé más jár majd. Egyébként nálam is telitalálat, remélem strapabíró lesz. :)

      Törlés
  2. Hű, ez a neszeszer nagyon édes :D A szemhéjpúdernek meg nagyon tetszik a színe, én szinte hetente minimum 3x használok lila színt a szememre, így ha másnak nem kell, én lecsapnék rá, ha szabad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor kaphatnék egy e- mail címet, felveszem veled a kapcsolatot! :)

      Törlés
    2. Jajj ne haragudj, nem láttam, hogy írtál. Természetesen, a nikigulyas92@gmail.com címen vagyok elérhető. És köszönöm. :)

      Törlés
  3. Tiszta szerencse, hogy nem rendeltem meg, mert nem igazán hozott lázba a tartalma :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én örülnék a szemhéjpúdernek:) egyébként nem nagy durranás a mostani Pixibag sajnos:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Orsi! Nikolett előbb kommentelt így akkor az övé, remélem nem haragszol!!! :)

      Törlés
  5. Megjelöltelek egy játékra, ha van kedved töltsd ki te is! http://mimiseverydaylife.blogspot.com/2014/03/ismerjuk-meg-egymast-tag.html
    :)

    VálaszTörlés
  6. Jó hogy nem rendeltem meg, már bocsi ,de a neszeszeren kívül semmi más nem tetszik.

    VálaszTörlés
  7. Na ez egész tartalma nagyon tetszik, kár, hogy lemaradtam róla :/

    http://xstrawberrykissx69.blogspot.hu/2014/03/o-dressalekivansaglista-o.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most annyira nem bánkódtam volna, ha nem jut nekem. :)

      Törlés