2013. december 23., hétfő

Hét/14.

Teljesen homályba veszett már ez a rovat, az idejét sem tudom megmondani mikor volt a legutolsó bejegyzés. A készülődés közepette, ezzel készültem most Nektek ! :)

Idén is az utolsó pillanatra hagytam az ajándék vásárlást. Hatalmas tömeg mindenhol, moccanni, nézelődni nem lehet rendesen, fél órás sorban állás a pénztároknál... Újra megfogadom, hogy jövőre időben elkezdem a meglepik beszerzését.
Igyekszem, az ajándékok nagy részét már be is csomagoltam.

Ebben az évben színes lesz a szobámban lévő minifenyőm, vásároltam rá pár díszt, nagyon megtetszettek ezek a madarak, kíváncsi vagyok, hogy fognak mutatni a fán.

Lehet ennek ellen állni?

hmmmm....

Amennyire utálom a teát annyira bejött ez a havas szilva ízesítés.  Megkedvelni biztos, hogy továbbra sem  fogom , de ezt a limitált kiadást szívesen kortyolgattam.
Karácsony filmes romantikázás+ nasizás 
 Egy másfajta szerelem is beköltözött az életembe. 
Karácsonyi Pöttyös az igazi.
Ti, hogy álltok a készülődéssel? Ajándékok beszerezve, becsomagolva? Süttök, főztök, díszítetek már?

2 megjegyzés: