2013. augusztus 19., hétfő

Ötletelés

A nyereményjátéknál kértem azt  is, hogy írjátok meg milyen bejegyzéseket látnátok/olvasnátok. Ketten is írtátok, hogy lehetne DIY  típusú post is, úgyhogy elkezdtem ötletek után kutatni.  Rengeteg jó dolgot találtam, amit esetleg meg is tudnék valósítani. Sajnos mikor a kézügyességnél álltam sorba, a sors csínján bánt velem, nagyon ritkán szoktam kreatívkodni. Elméletben  mindig sikerül, de a gyakorlatban már kevésbé. Most a keresgélés közben nagyon elkapott az alkothatnék. Már csak az a kérdés, hogy meddig tart nálam ez az állapot, mennyire lesz, időm, kedvem és türelmem. :)










(képek forrása: Pinterest)

Ti szerettek alkotni? A fenti ötletek közül tetszik valamelyik? Van olyan ami annyira megtetszett, hogy el is készítitek?

6 megjegyzés:

  1. Húú, de szuper ötletek! *.* A körömlakk tárolós és a láncos-fonott karkötős nálam is tervben vannak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A körömlakk tárolóshoz már nézelődöm e-bay-en, ilyen műanyag pálcikák után. Nagyon bejön ez az ötlet, végre átláthatnék a lakk rengetegen:D

      Törlés
    2. Én innen rendeltem őket: http://www.ebay.com/itm/251306630777?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
      Ennyi pénzt simán megér és teljesen épségben érkeztek meg (fehérben is megtaláltam őket)! :)

      Törlés
    3. Köszönöm! Elkezdtem a keresést de aztán valamilyen oknál fogva úgy ahogy van ki is ment a fejemből. :DD Hú jól néz ki fehérben is, no most meg majd nem tudok dönteni. :))

      Törlés
  2. Ezek tök j ötletek, én is imádom a DIY-posztokat :-)

    VálaszTörlés