2013. augusztus 26., hétfő

Kívánságlista 1.

Pár nap és vége a nyárnak, egyáltalán nem bánom nem a szívem csücske ez az évszak. Mondjuk itt a nyugati határszélen a napokban már elég ősziesre váltott az idő. Ezért gondoltam össze állítok egy kis őszi kívánságlistát, úgyis szeretném felfrissíteni a ruhatáramat és a kozmetikum készletemet.
Első körben megmutatom mely szépségápolási termékeket néztem ki.

Essence
Az új szortimentből pár dolgom megakadt a szemem. Nagyon kíváncsi leszek élőben milyenek lesznek, leginkább körömdíszítő mütyürkék és a pirosítók hoztak lázba,  az utóbbi nagy mánia lett nálam.
(Amúgy nem tudjátok, mikortól lehet kapni ezeket az újdonságokat? )






Syoss
A sok gondolkodás után egyik nap úgy ébredtem, hogy ma bizony vörös leszek.
Így utólag nem is értem mit tököltem annyit a döntésen, nagyon tetszik a végeredmény. 
Habár a legközelebbi festés alkalmával szeretnék egy picirivel rezesebb árnyalatot.
Annyira megtetszett ez a meleg rézvörös szín, és még Syoss festéket sem próbáltam, hát eljött az ideje. 

Garnier- Sötét foltok elleni arckrém
Pigment foltjaim nincsenek, pattanás után maradt hegeim viszont vannak az államon. Ezek az utóbbi pár hónap termései, nem tudom mi lelte a bőrömet, talán most élem a második tinikoromat vagy nem tudom . De elég sok pattim lett, és sajnos mindig birizgálom őket. :/ Valamelyik női magazinban láttam ajánlót erről a krémről, mindenképp szeretném kipróbálni, talán segít egy kicsit, hogy halványabbak legyenek azok a fránya nyomok.

Max Factor Wild Mega szempillaspirál
Rengetegen dicsérik ezt a spirált,  most fogyasztottam el egyet, mindenképp ez lesz az utánpótlás.
Bomb Cosmetic's Francia csók agyag maszk

Imádom ezt a márkát, sok terméküket kipróbáltam már. Szintén utánpótlásnak szánom ezt a maszkot, ugyanis az Avonosnak már az alját kapargatom.
Ennyi lenne az én kis listám, ami szerintem még biztos, hogy bővülni fog. :)

Nektek is van őszi kívánságlistátok? Ha igen mik szerepelnek rajta? 


4 megjegyzés:

  1. Azt a Max Factoros spirált én is ki szeretném próbálni, bár még a mostaniban is elég sok van, úgyhogy várat magára. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy voltam ,hogy addig semmiképp nem szeretném megvenni míg a másikban van. Nagy volt a csábítás, de ellen álltam!:D

      Törlés
  2. Hajaj, a pirosítókkal úgy érzem, én is bajban leszek és van pár szemet gyönyörködtető lakk is az új szortimentben! *.* Ennek az utolsó maszknak pedig már a csomagolása megvett! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csábítóak nagyon, főleg ezek a stift féle pirosítók. Húú engem is, és a francia csók név is:DDD

      Törlés