2013. július 22., hétfő

Díjat kaptam ! :))

Rékustól kaptam ezt a díjat, még egyszer is köszönöm szépen, nagy örülök neki!!! :) A tovább adás lehetőségével nem élnék, nem találtam olyat akinél ne láttam volna díjat.

1. Mi a legszebb élményed a blogolással kapcsolatban?
- Nekem minden egyes komment vagy egy új feliratkozó egy élményt jelent!
2. Ha választhatnál, hogy melyik üzlet kollekcióját kaphatnád meg ajándékba, melyik lenne az?
- Hirtelen most nem ugrik be semmi:D
3. Hova utaznál el legszívesebben?
- Szívem szerint az egész világot körbe utaznám. Bárhova elmennék Franciaország, Finnország, Chile, Bali, Egyiptom.... tényleg bármerre csak utazhassak.
4. Kedvenc körömlakkod?
- Mióta meg van a Sally Hansen rózsaszín lakk, azóta az a nagy kedvenc.
5. Kedvenc bloggerinád?
- Nagyon sok kedvencem van, külföldi és hazai viszonylatban egyaránt.
6. Mi az ami a legjobban fel tud bosszantani egy sminkelés közben?
- Ha 10x-re sem sikerül az a fránya tusvonal.
7. A legédesebb dolog amit valaha láttál?
- Nekem mindig minden cuki, aranyos, édi nem tudnék egy dolgot kiemelni
8. Egy kép rólad amit a blogon még nem láthattunk!
- Eddig sem osztottam meg itt a blogon képet magamról, most sem szeretnék. Nem vagyok egy fotogén típus, úgyhogy nem sokkolnálak Titeket, de egy hasonmásomat  azért megmutatom ;)

9. Mikor vagy a legboldogabb?
- Legboldogabb? Hát nem is tudom, már attól nagyon boldognak érzem magam, ha a könyvesboltban ténfereghetek. De ha azokkal vagyok akik fontosak nekem vagy olyan dolgot csinálhatok amit szeretek, már az is boldogsággal tölt el.
10. Kedvenc ékszered?
- Aktuális kedvenceim vannak inkább amiket agyba-főbe hordok míg meg nem unom. Amúgy inkább karkötő és fülbevaló párti vagyok.

 Legyen kellemes hetetek!

2 megjegyzés: