2013. május 8., szerda

Könyvajánló 1.

Még év elején a blog oldalsávjában kérdeztem Tőletek, hogy milyen bejegyzéseket olvasnátok szívesen.
A harmadik(holtversenyben a teszttel) legtöbb voksot a könyvajánló kapta. Azóta talán egyet ha írtam.
Most egy nem régiben olvasott könyvet szeretnék ajánlani Nektek.
Nagyon tetszett nekem, a leírás alapján olyan kis tingli-tangli könyvre számítottam. De ez több annál.
Igaz, hogy a ruhák főleg a vintage játssza benne a központi szerepet,de emellett mély érzések, megbánás, lelkiismeret furdalás, második világháború,  egy kis Franciaország(nagy örömömre:)) öröm,bánat,  no meg egy kis szerelem is helyet kap ebben a történetben.
Tényleg nagyon jó, csajos  olvasmány. Engem már az első pár oldal után magával ragadott.


Phoebe Swift mindig is saját vintage ruhaboltról álmodott. Minden apró részletet eltervezett, és igyekezett a legjobb tudása szerint berendezni új boltját, a legkisebb kalaptűtől egészen az igazi selyem nagyestélyikig. A Vintage Világ megnyitásakor úgy érezte, álmai megvalósulnak. Lelkes vásárlók lepték el a boltot, és egymás után próbálgatták a mesebeli ruhakölteményeket. Phoebe úgy érezte, végre révbe ért, ám múltjának egy tragikus eseménye árnyékot vetett új életére.

Egy nap találkozott Thérese-zel, a kedves, idős hölggyel, aki régi, szép és különleges ruhadarabjait kínálja eladásra, egyet kivéve, melytől nem hajlandó megválni. Ahogy Thérese beavatja a kis kék kabát titkába, Phoebe egyre több párhuzamot fedez fel életük történetében, melyek segítségével utat találhat fájdalmai feldolgozásához, és akár egy új szerelemhez is...

Ti olvastátok ezt a könyvet? Esetleg felkeltette az érdeklődéseteket?

6 megjegyzés:

  1. Még nem olvastam, de felkerül a listámra :)

    VálaszTörlés
  2. Még nem olvastam, de a leírásod alapján máris megtetszett! Oh, de szeretnék én is egy vintage ruha-, vagy régiségboltot... *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is! Olvasás közben végig az járt a fejemben, hogy de jó lenne egy ilyesmi üzlet :D

      Törlés
  3. még nem olvastam, de nem hangzik rosszul :)

    VálaszTörlés