2013. május 15., szerda

100 dolog amit szeretek folyt. köv.

Még 2 évvel ezelőtt kezdtem bele ebbe a listába. Akkor sokáig nem jutottam vele, a 95. pontig .Minap  eszembe jutott, hogy folytatnom kellene ezt a sorozatot, hátha idén a végére érek. :)
Akkor ismét jöjjön pár dolog amit szeretek, kommentárral és anélkül.

94. CNN- Kedvenc csatornán szinte mindig ezt nézem. Szeretek képbe lenni azzal kapcsolatban, hogy mik történnek a nagy világban.

93. Tornacipők-  Többféle színű és mintázatú van már a birtokomban. De nagyon szeretnék még egy rózsaszín Converse-t. 

92. Szép ágyneműk- Ezért konkrétan bármit megtennék.

91. Post-it- Ipari mennyiséget használok el belőlük.

90. Moly. hu- Legjobb könyves közösségi oldal.


89. Liam Neeson

88.Disney mesék

87. Atlasz/térkép- Dunát lehetne rekeszteni velük, annyi van itthon.
Nagyon imádom bogarászni, nézegetni őket.

86. Biciklizés

85.Jégkása


84. Oreo shake- 2hete ittam először ilyet, azóta függő lettem. Ennél jobb ital nincs a világon! :)

83. Szökőkút zubogása- Szeretem hallgatni, főleg csukott szemmel annyira megnyugtató.

82. Málna

81. Vidám esernyő

80. Mosolygó emberek

79. Cuki idős párok

78.Jóbarátok- Soha nem fogom megunni. Ha rossz kedvem van, megnézek egy részt és garantáltam feldobódom tőle.

77. Monopoly

76. Buborékfújó

75. Szeplők- Gyerekkoromban utáltam őket, nagyon sokat piszkáltak miattuk. Igaz felnőttkoromra sokkal kevesebb lett belőlük, de eléggé megszerettem a szeplőimet. Most már úgy gondolok rá, hogy egy különleges, nem szokványos dolog.


(Képek forrása: tumblr,weheartit,google)

Ti, szerettek ezek közül valamit?

4 megjegyzés:

  1. Olyan shaket hol ittál? Szívesen kipróbálnám :)
    A Jóbarátok nekem is örök kedvenc, ha beteg vagyok vagy rossz kedvem, megnézek néhány részt és annyira felvidulok, már kívülről fújom az összes évad összes részének a szövegét :D
    Én is kicsit szeplős vagyok, ami nyáron jön elő főleg, a naptól, régen utáltam, már megbarátkoztam vele :)
    Én is nagyon szeretem a szép mintás ágyneműhuzatokat :)
    Buborékfújó <3
    Szinte minden igaz rám is, kivétel a málna és a CNN :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Caffé Shop Company-ben. Mindenképp próbáld ki, megéri szerintem. Ha nem jön be akkor is. :))
      Elég sok hasonlóság van köztünk. :)

      Törlés
  2. De jó kis lista, van egy pár közös bennünk, hol is kezdjem? :D Egy Converse-t én is nagyon szeretnék már, csak a párom kifut a világból a tornacipők láttán. :D Odavagyok a szép ágyneműkért, gyűjtöttem is őket, persze mikor összeköltöztünk a romantikus, nagy rózsákkal díszített darabjaimtól meg kellett válnom. :/ Jégkása, málna (kedvenc gyümölcsöm) jammy! :)) Én is eléggé szeplős vagyok. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom megérteni, hogy sok férfinak miért nem jön be a nőkön a tornacipő. Rejtély számomra:D Nekem is van már pár ágyneműm, remélem velem nem fog előfordulni, hogy meg kell majd válnom tőlük. :DD
      Tényleg van pár közös dolog bennünk:))

      Törlés