2013. április 22., hétfő

Cooking&Baking

Ha eddig még nem derült volna ki rólam,akkor most elárulom. Nagyon szeretek sütni,főzni. Igazi kikapcsolódást jelent számomra, ha a konyhában sürgölődhetek.. Én magam elég válogatós vagyok, de szívesen megfőzök, illetve sütök bármit.Rengeteg szakácskönyvem, magazinom van, nagyon sokféle főzőműsort nézek, sokszor nyúlok anyukám és a mamám régi receptes füzeteihez is. Szeretek kísérletezgetni, újdonságokat, különlegességeket kipróbálni, de a régi hagyományos ízeknek is nagy kedvelője vagyok. Szeretek mindent ami  sütéssel, főzéssel kapcsolatos, legyen az egy habverő vagy egy  
jó muffin recept.
Most pedig  megmutatom Nektek,hogy  ezen a terültem kik a kedvenceim.

 A 3 brit nagyágyú közül Gordon Ramsay a legnagyobb kedvenceim. Imádom a fickót! Minden műsorát láttam már legalább 10x , az összes itthon megjelent könyvét is a magaménak tudhatom.
A stílusa is nagyon bejön, a kiabálós, káromkodós arc mögött van egy annyira jó fej énje. Bírom nagyon.
 Nigella eleinte nem tartozott a kedvenceim közé. De olyan sokszor ragadtam le a műsorainál, hogy idővel megkedveltem. És amilyen élvezettel tud enni...Utána én is mindig a hűtő felé veszem az irányt.

 A pucér szakács c. műsorával kezdődött minden és azóta kisebb megszakításokkal ugyan, de nagy Jamie hívő vagyok.
 Buddy egy művész. A Cake Boss minden egyes adását tátott szájjal nézem, és álmodozom, hogy nekem is lesz  majd egyszer cukrászdám és tudok majd  ilyen remekműveket alkotni.
A kis hazánkból pedig Stahl Juditot és Mautner Zsófiát emelném ki.
Stahl főzős tevékenységét a kezdetektől figyelemmel követem. Rengeteg receptjét kipróbáltam már, sokszor veszem elő a könyveit.
 Zsófi blogjának is már nagyon régóta a követője vagyok. A tv műsorát az Ízes életet is figyelemmel kísérem. Nagyon szimpatikus hölgy, mindig mosolyog és annyira kellemes a hangja. 
A szakácskönyvei  még nincsenek meg, de mindenképp szeretném beszerezni őket.



A legeslegeslegeslegesleges legjobb gasztro magazin a világon.
Tavaly jelent meg az első száma hazánkban, már akkor beleszerettem.
Fantasztikus, igényes, gyönyörű képekkel tarkított lap.
Alig várom minden hónap utolsó péntekét, úgy tépem fel a postaládát,hogy benne van-e az aktuális szám.Az első betűtől az utolsóig kivesézem, kb.30x képes vagyok átlapozni.
(képek forrása: google)

Ti szerettek sütni, főzni? Vannak kedvenceitek? Ha igen, kik?

2 megjegyzés:

  1. Imádom Gordon és Jamie műsorait, Buddy pedig örök kedvenc marad. Mellesleg a műsora nézése közben már nekem is megfordult egyszer-kétszer a fejemben, hogy valamikor egy ilyen nagyszabású dologba fogok bele. Az a kár, hogy nekem ilyenekhez nincs tehetségem, úgyhogy ez örökre csak a képzeletemben fog megvalósulni. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Buddy féle remekművekhez sajnos nekem sincs semmi tehetségem, de reménykedem hátha valami csoda folytán megszáll valami :DD

      Törlés