2013. január 25., péntek

Ezúttal beauty

Tavaly megkaptam Lauren Conrad Style c. könyvét ,az idei év elején pedig (hosszú várakozás után )megérkezett a Beauty címet viselő könyve.A címéből egyből kiderül az is,hogy ez mely téma köré épült.A másik könyvében is volt,smink,frizura stb.téma,de az inkább az öltözködés köré épült ,ebben pedig a szépségápolásé a főszerep.Rengeteg hasznos tippet,trükköt tartalmaz.Aminek pedig a legjobban örülök,hogy sok-sok step by step-el tarkított ez a kötet.
Nagyon sokat lapozgatom, kedvencem a frizurás fejezet,már kísérletezgetek pár ötlettel:)








Ti ismeritek ezt a könyvet?Szeretitek a szépségápolással foglalkozó könyveket?

9 megjegyzés:

  1. KELL!! :) ezt a két könyvet már én is néztem, plusz a másik könyvsorozatát is, a fame game-et (azt hiszem ez a címe)
    bookline-ról rendelted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,ezt a bookline-tól rendeltem.Nagyon megéri,csak ajánlani tudom!:)

      Törlés
  2. Érdekesnek tűnik ez a könyv, hol sikerült beszerezned? *.*

    VálaszTörlés
  3. Ezt a könyvet eddig nem ismertem, de nagyon szeretem a szépségápolással foglalkozó könyveket, főleg, ha praktikus tippeket is találunk benne! :)

    VálaszTörlés
  4. ez is kell :)) Te vagy a kedvenc könyvajánló bloggerinám!!

    VálaszTörlés
  5. Jajj de aranyos vagy Brigi!!!<3 Köszönöm!!:-*

    VálaszTörlés