2012. október 29., hétfő

Közeleg

Lassan elárasztják a boltok polcait a karácsonyi dekorációk,ajándékcsomagok stb.
Minap felkeveredtem a Lush oldalára és ott botlottam bele ezekbe a szuper  ajándékcsomagokba.
Mondjuk még sosem volt dolgom Lush termékekkel, üzletük nincs a közelben.Igaz,hogy egyszer már jártam náluk Bécsben,de akkor is inkább csak szaglászgattam és nézelődtem, de nem vásároltam semmit(amit azóta is bánok,tudom lehet online is vásárolni tőlük,de jobban szeretem élőben megszaglászni megtapizni a termékeketXD)
Teljesen belezúgtam ezekbe a csomagokba,gyönyörű a csomagolás, és a termék is irtó cukik.
Nem bánnám,ha valamelyik bekerülne a karácsonyfám alá:))













Nektek tetszenek ezek a karácsonyi csomagok?Szeretitek a Lush termékeket?

2 megjegyzés:

  1. gyönyörűek, csak azt az egyet nem értettem soha, hogy miért van az a Lushnál, hogy az ajándékcsomagok többe kerülnek, mintha külön-külön venném meg a termékeket. Nekem pont az ellenkezője lenne logikus... emiatt aztán nem nagyon vonz, hogy tényleg vásároljak ilyet, bár csodaszépek és én is örülnék neki!

    VálaszTörlés
  2. szerintem,ha magamtól raknék össze egy Lush csomagot annak az ára is,megközelíti ezekét.

    VálaszTörlés