2012. augusztus 24., péntek

Haul

Engem is lázba hozott az Essence kiárusítás,alig vártam már,hogy elugorhassak a legközelebbi Rosmannba.Ma be is iktattam egy kis kiruccanást,de koppantam rendesen.Teljesen le voltak fosztva a polcok, körömlakkokból alig volt pár darab ,és a többi termékből is egy-két darab árválkodott a polcokon(a maradék meg össze-vissza volt már:S ).Úgy látszik jobban kellett volna sietnem.Na, de így is sikerült azért pár dolgot haza hoznom és a Rossmannon kívül még más üzleteket is útba ejtettem.Ezek a kifutó termékek landoltak a kosaramban. ( a rózsaszínű szájfény az összevisszaság áldozata lett,de nagyon megtetszett így elhoztam) Sok jót olvastam az Alterra termékekről, úgyhogy eljött az idő ,hogy kipróbáljam őket én is .
Arclamosó hab őszibarackkal és nappali krém őszibarackkal. Nagyon jó árban is vannak a hab 700 ft az arckrém pedig 300 ftba kerül. Már készülök az őszre is, ezért is szereztem be ezt a "lóti-futi" táskát. Képtelen vagyok , úgy elmenni egy könyvesbolt előtt,hogy nem menjek be , és persze soha nem távozom üres kézzel...Mostani választásom pedig erre a könyvre esett.
Mi akadályozza meg, hogy jelen pillanatban boldog legyél? A párod, az egészségi állapotod, a munkád, a korod, az anyagi helyzeted vagy a súlyod? Vagy mindazok a dolgok, amelyeket szerinted meg "kellene" tenned? Barbara Berger könyve rávilágít minden olyan gondolatunkra és tettünkre, amely megakadályozza, hogy boldog életet éljünk.
A szerző szerint gondolataink határozzák meg azt, ahogyan a valóságot megtapasztaljuk - és ennek a folyamatnak a megértése a boldogság kulcsa. Barbara 10 alapelvet mutat be könyvében, amelyek célja, hogy áthangolják világlátásunkat, gondolkodásunkat, s így boldogabbak lehessünk emberi kapcsolatainkat, munkánkat, valamint testünket és egészségünket tekintve egyaránt.
A közhiedelemmel ellentétben boldogságunk egyes egyedül rajtunk múlik, mivel sosem a külső történések befolyásolják érzelmi állapotunkat, azaz minden esemény valójában semleges. A saját gondolataink, a külső eseményekre adott reakcióink határozzák meg, hogy boldogok vagy boldogtalanok vagyunk-e. Ha pedig ez így van, akkor a boldogság tulajdonképpen választás kérdése, vagyis tudatosan dönthetünk mellette.
Ha több szabadidőm lesz, szeretnék belevágni DIY dolgokba is.Kinéztem már pár ötletet,ezekhez vettem meg a hozzávalókat.
Ti miket vásároltatok mostanában?Kihasználtátok az Essence leárazásokat?Miket szereztetek be?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó dolgokat vettél!
    Az én zsákmányom már láttad :-)
    Egyébként amikor én mentem, még nem is hallottam mástól, hogy elindult az akció, mégis alig volt valami...
    Most még gondolkodom a kifutó BTGN alaplakkon, holnap benézek, hogy látom-e még.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerettem volna azt a lakkot (is) természetesen már nem volt abból sem:S

      Törlés
  2. Beszereztem én is a körömreszelőt, de csak azt!Sajna én is csak egy lefosztott Rossmanig jutottam el:(

    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Cuki a táska! Hirtelen azt hittem, én is ezt a nude lakkot vettem meg, de rájöttem, hogy nem Essence-t, hanem Colorama-t vettem.

    VálaszTörlés
  4. Jó dolgokat vettél. Blue addicted lakk már ott sem volt?

    VálaszTörlés
  5. Engem egyből a táska fogott meg, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés