2012. február 6., hétfő

Zsákmány+díj

Ismét beugrottam a Rossmannba,legutóbb kinéztem még pár dolgot a 299-es cuccok közül,azokat szerettem volna megvenni, de természetesen már teljesen le volt csupaszítva minden.
azért 2 kinézett dolgot mégis csak sikerült megkaparintanom,szemhéjpúder 46 taupe of the pops,french matt körömlakk 04 pretty matt
Nagy örömömre már ki volt téve a Catrice Hidden World kollekció.Ezt a két terméket hoztam el,körömlakk C02 Walk On Air hab állagú szemhéjfesték C02 Yes I Wood! ezek a szépséges fülik is a kosaramban landoltak:) Nóritól megkaptam "A sokoldalú blogger"díjat, ezúton is köszönöm, nagyon örülök neki!:) Miután valaki megkapja ezt a díjat, az alábbi szabályokat kell követni: * megköszönni a díjat, akitől kaptad és linkelni a blogját * 7 random dolgot felsorolni magadról * 15 bloggernek továbbítani, akiket kedvelsz és a tudomásukra hozni
Akkor a 7 dolog rólam:
-nagyon szeretem a hideget,a havat és a kemény mínuszokat,úgyhogy pont nekem való a mostani időjárás
-imádom a horror filmeket
-utálom a teát,a gesztenyét és a palacsintát
- gyűjtöm a könyveket és a DVD-ket,a lakkokat és a hajbavalókat már szép kis kollekcióm van mindegyikből
-5. osztályban szerettem bele a földrajzba,nagyon szeretek térképeket,atlaszokat böngészni,ezzel a témával kapcsolatos könyveket olvasni,dokumentum filmeket nézni és persze szeretnék világutazó lenni:)
-egyszer szeretnék én is 365 nap alatt 427 receptet kipróbálni mint a Julie&Julia c.filmben
- nagyon peches vagyok
Kiknek adnám tovább? Nem tudnék 15 bloggerinát kiemelni,mert rengeteg blogot szeretek!:)

7 megjegyzés:

  1. nem szereted a palacsintát? hogy lehet ez? :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ám!Hát Nóri sikerült valakiknek megutáltatni velem:D

      Törlés
  2. óó igen. bárcsak én is csak egy icipicit kevésbé szeretném... Oo

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó dolgokat vettél:)) az akciós ékszereknek van külön pult, vagy a többi között van elrejtve a Rossmanba ?? Kösziii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:)El vannak rejtve a többi közé,ráadásul még egy csomó más is rá volt pakolva,épp hogy észrevettem őket:)

      Törlés