2012. január 26., csütörtök

Essence

Tegnap végre eljutottam a Rossmannba,már nagyon kíváncsi voltam a sütis kézkrémekre.Nem bírtam ellenállni a kísértésnek ezért mindhármat a kosaramba pakoltam.Illatra nálam a málnás-csokis a nyerő,a másik kettő nagyon édeskés nekem.Na, és persze a kis muffin receptecskét sem hagyhattam ott,tuti kipróbálásra kerül hamarosan az is. :) A 299ft-os termékek közül is jött haza velem pár dolog:Color&Shine szemhéjfesték 09 trip to Venus,Nail Art csillámos fedőlakk 06Edward és 08Troy,multifunkcionális lakk. ez az első rózsaszínes szemfestékem,annyira szép színe van:)

11 megjegyzés:

  1. most a rossmannban tényleg jó kis akciók vannak:) én is vettem 2 lakkot, szempillaspirált (max faktoros, majdnem feleannyiba került) rúzst (L)

    a szemhéjfesték nagyon tetszetős:)

    VálaszTörlés
  2. Ez a szemfesték tényleg gyönyörű:$ ezt én is megvettem volna:( de nem láttam:(

    VálaszTörlés
  3. szia. jó hogy itt vagy újra :D
    a lila lakkot én is megvettem. tök szép!!
    én még szájfényt vettem, de sztem visszamegyek az összes árnyalatért ami volt (4féle) mert annyira bejött. :D

    VálaszTörlés
  4. A lila lakk nagyon tetszik. Kár hogy itt már nem volt :(

    VálaszTörlés
  5. én is sajnos későn értem már oda így csak a kifosztott polcokat tudtam megtekinteni :S legközelebb ügyesebb leszek! a szemhéjfesték nagyon tetszetős!!

    VálaszTörlés