2011. szeptember 15., csütörtök

Lakkok

Alig vártám már,hogy kipróbálhassam ezeket a Lovely Repesztős lakkokat,úgy örültem,hogy annyi féle színben van.Mondjuk eddig csak 1 Lovely lakkom(fedőlakkom) volt,de azzal sem voltam megelégedve mert pár hónap után nem tudtam használni mert olyan lett az állaga mint a ragasztónak.Nem is terveztem,hogy veszek,de most nagy volt a kísértés és nem tudtam ellenállni.Sajnos nekem csalódás volt.Nagyon nehéz bánni vele( a csillámos az nagyon sűrű),olyan gyorsan szárad,hogy na,és rászárad az ecsetre,mikor visszadugtam az üvegcsébe,tiszta csomós,darabos lett az egész,utána már normálisan nem is tudtam felkenni.(Jó,mondjuk lehet minden festés után törölgetni az ecsetről,csak az olyan macerás egy idő után már nekem)Hát nagyon nem jönnek be,Essence sokkal jobb ennél. Ti már próbáltátok ezt a repesztős lakkot?Vélemény?
Végre ide is kipakolták az Essence újdosnágokat,elsőre ezt a pár apróságot szereztem be.( I love stage szemhéjpúder alapozó,fojékony szemhéjtus,repedezős lakk 04crack me!silver,Colour&go gyorsan száradó körömlakk 67 make it golden ennek annyira gyönyörű színe van:) )
Ezüst repedezős lakkot már ki is próbáltam és nagyon tetszik:)Most sötét lilát kentem alá,de ezt aztán sokféle színnel lehet variálni:)

3 megjegyzés:

  1. Hm,a repedezős lakkom még mindig nem a szívem csücskei.. :( :D Viszont az az arany csillámos lakk gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én nemrég vettem egy essence repesztős lakkot (feketét) és nekem nem olyan jó mint a tiéd. Lehet, hogy ilyennek kell lennie, de akkor nekem nem nagyon jön be. Majd lesz bejegyzés a hét folyamán a blogomban (képpel), majd megnézheted. Nekem nem olyan, amilyen a képen, valószínű vmit rosszul csinálok. De neked nagyon jól sikerültek!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés