2011. augusztus 10., szerda

Gyerekkorom kedvencei,nálam is:)

Erre a játékra Nóra hívott meg,köszönöm neki,mégegyszer is!:)
Farsangi fánk lekvárral,kizátólag csak farsangkor:)
ránott krumpli,és rántott párizsi(na az utóbbit tényleg nem ettem már kiskorom óta:))
rizskoch(rízsfelfújt)csokipudinggal
sóska,krumplival és főtt tojással,mai napig nagy kedvencema búcsú nem is volt ezek nélkül búcsú,vattacukor és
törökmézVienetta jégkrém,oda voltam a reklámjáért,mikor felvágták és ropogott a csoki:) Nem is tudom,hogy lehet-e ilyet még kapni.Havas háztető süti,csakis a nagymami féle verzió
Nesquik kakaó

Többi bloggerinánál láttam már tejbegríz,parileves betűtésztával,bundáskenyér stb.kedvenceket,(ezeket ezért nem is emeltem ki külön),de ezek is nagy kedvenceim voltak:)

Kiknek adnám tovább?Szinte mindenkinél láttam már,talán Ena-nál még nem:)

1 megjegyzés:

  1. Köszi hogy kitöltötted :) És van még Vienetta,én pont most megyek majd ela boltba,úgy megkívántam :D

    VálaszTörlés