2011. június 19., vasárnap

Gyors teszt és nyertesek:)

S-he új köntösbe öltöztette a temékeit,nekem nagyon tetszik ez a szögletes forma.Mivel nagyon szeretem a lakkokat elsőre arra csaptam le,mégpedíg a quick&dry gyorsan száradó körömlakk 165-ös árnyalátra. Könnyven felvihető,gyorsan szárad,de...(sietős voltam,nem éppen szépen kentem ki a körmeimet:))másnapra sajnos,nagyon elkezdett lepattogni főleg a hüvelykujjamról,legközelebb kenek rá fedőlakkott,hátha úgy tovább bírja:)
És akkor jöjjenek a játék nyertesei:) 25 jelentkező+akiknek duplán volt benne a neve.

És akkor:

1.helyezettt nem más mint:Thündérke

2.helyezett:Vattacukor
3.helyezett pedig Niki lett.

Gratulálok!:)Címeteket küldjétek el,légyszi a nemethzita89@freemail.hu-ra!(nemsokára jön majd egy újabb játék:))

További kellemes vasárnapot Mindenkinek!:)

3 megjegyzés: